صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : ایران و جهان صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
مهر
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۴

امروز: ۲۷ (مهر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Oct) 18

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای احیای صنایع تعطیل و نیمه‌تعطیل خبر داد و گفت: باید برای صنایع تعطیل و نیمه تعطیل چاره اندیشی کرد.
به گزارش هگمتانه،عباس صوفی در دیدار با احمد‌شانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: در حوزه صنعت برای توسعه بهتر نیاز به تلاش بیشتر داریم.
وی گفت: باید زیرساخت‌ها را مهیا کنیم و در وهله دوم با مطالبه‌گری، دنبال سرمایه‌گذار برویم تا موتور توسعه صنایع و معادن فعال‌تر و پویاتر شود.
صوفی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد باید هرچه سریع‌تر فعال شود، افزود: باید برای صنایع تعطیل و نیمه تعطیل چاره‌اندیشی کنیم و اداره صمت به عنوان متولی این حوزه باید نقشه راه تعریف کند.
به نقل از کانال اطلاع رسانی عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، صوفی برگزاری نشست تخصصی و مشورتی با افراد، نهاد‌ها و شرکت‌های درگیر با حوزه اشتغال را اثرگذار دانست و اضافه کرد: همدان در برخی حوزه‌ها از جمله صنایع دارویی که مغفول مانده می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد. باید با هم‌فکری و هم‌افزایی با دستگاه‌های مرتبط، دنبال رسیدن به هدف مدنظر در این زمینه باشیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: